Szállítási információ


Szállítás, fizetés és garancia



Szállítás, információk


Webáruházunk megrendeléseit a    futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.



Szállítási információ e-mail és/vagy SMS üzenetben

Módosítsa időben a szállítást

A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. A címzett rendelkezése alapján a kiszállítás már az első kézbesítés előtt módosítható.

Gyorsan és kényelmesen átveheti a megrendelt árut akkor is, ha közben megváltoztak a feltételek. Kérjük, szükség szerint módosítsa az átvétel helyét és idejét. Így biztosítható a sikeres kézbesítés.

A szolgáltatás előnyei·   

  •            Még a szállítás megkezdése előtt értesítést kap

·                         Tájékoztatjuk a várható kiszállításról

  •            Nem kell regisztrálnia
  •            Több szállítási lehetőség közül választhat
  •   Közvetlenül elérheti a szállítási opciókat



Első üzenet - amikor az áru készen áll a szállításra

A Trajan Kft. (feladó cég) a megrendelés alapján elkészíti a csomagot és elküldi az adatokat a GLS-nek az Ön e-mail címével és telefonszámával együtt - ha ezt Ön is jóváhagyta (az üzleti feltételek aláírásával vagy a megrendelésnél). Ön kap egy SMS/e-mail értesítőt, amelyben tájékoztatjuk a kiszállítás napjáról. Ha úgy látja, hogy senki sem tudja átvenni a csomagot, választhat egy másik szállítási opciót. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager online elérhetőségét.

Kiszállítási lehetőségek:

·        Kiszállítás egy új időpontban

·        Kiszállítás egy másik címre

·        Kiszállítás munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban)

·        Csomagátvétel egy kiválasztott GLS CsomagPontban

·        Személyes csomagátvétel a legközelebbi GLS depóban

·        A csomag átvételének visszautasítása


Második üzenet - amikor a csomag már úton van

A kiszállítási napon, reggel a futár szkenneli a csomag adatait és megadja a várható 3 órás kézbesítési időintervallumot. A második üzenet a várható kiszállítást adja meg...


Harmadik üzenet - választhat a kézbesítési lehetőségek közül

Ha az első szállításnál a GLS nem tudja kézbesíteni a csomagot, küld egy következő üzenetet, ami egy linket tartalmaz, ahol közvetlenül elérheti a Delivery Manager szolgáltatást. Itt kiválaszthatja az Önnek legjobb kézbesítési lehetőséget.


Harmadik kiszállítási lehetőség

Normál esetben a GLS kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. De abban az esetben, ha a feladó megrendelte aFlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS szükség szerint harmadszorra is kiszállítja a küldeményt - és elküldi a kiszállítási értesítőt is.


Utánvétes (Fizetést követő kézbesítés) fizetési mód választása esetén a megrendelt termékek ellenértékét és a postaköltséget, a csomag átvételekor kell fizetni a futárnak. 
A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére (válassza az 
„átutalá”fizetési módot). 
E fizetési mód választása esetén, kérjük, hogy a rendelés összegét a megfelelő szállítási költséggel együtt szíveskedjen átutalni az alábbi folyószámlára (a csomagot az áru ellenértékének beérkezése után indítjuk útnak):


Trajan Kft.

10102103-54539500-01000006


Házhoz szállítás díjszabása

  •         Utánvétes (fizetést követő kézbesítés) rendelés és átutalás (előreutalás) esetén a csomagolás és postaköltség 1990 forint.
  •         10 000 forint értéket meghaladó rendelés esetén a postai költséget átvállaljuk, azaz Önnek 0 forint!


Garancia
Garanciát nem adunk a termékekre, mivel jellegüknél fogva egyszer használatosak, kivéve ha a gyártó ennél hosszabb idejű garanciával hozza forgalomba termékét Magyarországon.
A számla ebben az esetben, jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk.


Cseregarancia
A tartozékokkal együtt, hiánytalanul eredeti dobozban visszaküldött termékekre érvényes.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 
117/1991. IX.10. sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.


Elállás joga
Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg vevőszolgálatunkat a fustolo@japanfustolo.hu címen