Szállítási információ
Szállítás, fizetés és garancia
Webáruházunk megrendeléseit a Foxpost futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 2-3 munkanap az általános kiszállítási idő.
Szállítási információ
Csomagautomatába való küldés esetén miután a futár átvette a csomagot, a címzett 1-2 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, Viber üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben értesítik a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A Viber üzenet/SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Az utánvét összegét az automatánál bankkártyával tudja fizetni a címzett.
Házhozszállítás esetén a futárszolgálat a kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést küld a futár érkezési időpontjáról. Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is, amennyiben a házhozszállító partner által javasolt időpont nem megfelelő a címzett részére vagy más címen szeretné átvenni a csomagot.
A futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a kiszállítást végző partner raktárába, majd a FOXPOST központi raktárába.
A csomagot nem tudják újraküldeni a címzett részére, így azokat visszaküldik a feladó számára. A futárszolgálat sikertelen kézbesítés esetén e-mail útján küld értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.
Utánvétes (Fizetést követő kézbesítés) fizetési mód választása esetén a megrendelt termékek ellenértékét és a postaköltséget, a csomag átvételekor kell fizetni a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.
A számlát a megadott email címre küldjük.. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére (válassza az átutalás fizetési módot).
E fizetési mód választása esetén, kérjük, hogy a rendelés összegét a megfelelő szállítási költséggel együtt szíveskedjen átutalni az alábbi folyószámlára (a csomagot az áru ellenértékének beérkezése után indítjuk útnak):
Trajan Kft.
10102103-54539500-01000006
Csomagautomatába való szállítás díjszabása
- Utánvétes (fizetést követő kézbesítés) rendelés és átutalás (előreutalás) esetén a csomagolás és postaköltség 1500 forint.
- 30 000 forint értéket meghaladó rendelés esetén a postai költséget átvállaljuk, azaz Önnek 0 forint!
Házhoz szállítás díjszabása
- Utánvétes (fizetést követő kézbesítés) rendelés és átutalás (előreutalás) esetén a csomagolás és postaköltség 2700 forint.
- 30 000 forint értéket meghaladó rendelés esetén a postai költséget átvállaljuk, azaz Önnek 0 forint!
Webáruházunkról történő megrendeléskor a Magyar Posta szolgáltatását is kérhetik.
Magyar Posta Zrt. díjszabása
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Ezek a díjak csak a megrendelt termék árának és a postaköltség előre történő kifizetése (átutalás) érvényesek. Utánvét esetén a fizetendő összegtől és a fizetés módjától függően plusz díj kerül felszámításra.
Pontosabb információk és díjszabás a Magyar Posta weboldalán megtalálható.
Amennyiben a Magyar Postát választja, akkor hosszabb kiszállítási időre kell számítania.
A Magyar Posta Zrt. által elveszített csomagért cégünk nem vállalja a felelősséget. Érdemes értéknyilvánítást is kérni a porblémás ügyek rendezése miatt, ez többlet költséggel jár.
Garancia
Garanciát nem adunk a termékekre, mivel jellegüknél fogva egyszer használatosak, kivéve ha a gyártó ennél hosszabb idejű garanciával hozza forgalomba termékét Magyarországon.
A számla ebben az esetben, jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk.
Cseregarancia
A tartozékokkal együtt, hiánytalanul eredeti dobozban visszaküldött termékekre érvényes.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a
117/1991. IX.10. sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Elállás joga
Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg vevőszolgálatunkat a fustolo@japanfustolo.hu címen